Danas je u okviru projekta „Kreativnost za mir“, koji se realizira u organizaciji Muzeja ratnoga djetinjstva i Centra za odgoj i obrazovanje „Step by Step“, naša profesorica Karolina Vrljić održala treću u nizu radionica.
Jedna od ključnih tema bila je razvijanje suosjećanja prema djeci i mladima koji odrastaju u teškim okolnostima, ali i prema svim osobama koje se nalaze u izazovnim životnim situacijama. Učenici su promišljali o vlastitim izvorima utjehe i ohrabrenja pri čemu su potaknuti na kreativnost i iznošenje priča koje su odražavale njihove misli, osjećaje i osobna iskustva kao alata za izražavanje i povezivanje.
Tijekom radionica se kroz interaktivne aktivnosti i otvoreni dijalog raspravljalo o izazovima s kojima se danas suočavaju mladi. Poseban naglasak stavljen je na važnost izgradnje i održavanja „pozitivnoga mira“ uz kritičko promišljanje o štetnim posljedicama stereotipa i predrasuda u društvu. Učenici su prepoznali potrebu za djelovanjem koje uključuje socijalnu osjetljivost, empatiju, međusobno razumijevanje, uvažavanje i poštovanje.
„Svi imamo predrasude, ali kada ih osvijestimo i razgovaramo o njima, možemo ih početi mijenjati“, komentirao je jedan od učenika trećega razreda, dok je učenica drugoga razreda istaknula: „Najviše mi se svidjelo kad smo pričali o tome kako pomoći drugima – male geste stvarno puno znače.“
Cilj projekta „Kreativnost za mir“ jest stvaranje sigurnoga i poticajnoga okružja u kojem mladi, uz potporu svojih nastavnika, mogu usvajati nova znanja, izražavati vlastite stavove te doprinositi izgradnji kulture mira i razumijevanja.